A méret adott, a cél nem kérdés, akkor miért nem tudok választani? Kis eszmefuttatás arról, hogyan nézzünk túrabakancsot kétkerekű kedvencünknek.
Elolvasom »Ami még a prémiummárkáknak is sokszor csak sokadikra jön össze, azt a Suzuki régóta kínálja: egy mindenre alkalmas, de semmire sem tökéletes motorkerékpárt.
Elolvasom »Ebben a részben befejeződik a DaiRal építése. Kialakul a motor végleges képe, már csak a tesztelés és a csinosítás van hátra.
Elolvasom »A mindig is gyanúsan viselkedő motorblokkal nem lehetett tovább várni: fel kellett újítani, hogy a DaiRal elkészülte után ne egy füstokádó szörny legyen majd. Persze ez sem ment zökkenőmentesen.
Elolvasom »Pillanatok kérdése, és már a BMW R1200GS is a járműtörténelem részévé válik. Idézzük fel az utat, amely elvezetett idáig!
Elolvasom »Régen nem hallottunk Pál Zoli dízelmotoros chopperéről, a DaiRalról. Ez azonban semmi rosszat nem jelent: Zoli közben keményen dolgozott!
Elolvasom »Ebben a részben befejeződik a DaiRal építése. Kialakul a motor végleges képe, már csak a tesztelés és a csinosítás van hátra.
Elolvasom »Szép dolog a természet de akkor kicsit gáz ha a bukódban találkozol vele. Bara a gyakorlatban jött rá, hogy mi mindenre kell ügyelni a bukó kiválasztásakor.
Elolvasom »Ebben a részben - amely sorozatunk átmenetileg utolsó epizódja - megtudjuk, milyen érzés megtenni az első métereket a Charade blokkos épített chopperrel. De úgy őszintén!
Elolvasom »Szokás szerint kínok közepette, de nagyot lép előre a DaiRal. Ebben a részben válik járóképessé a motor - igaz, még nem önerőből. De már gurul, így küszöbön áll a végső siker!
Elolvasom »Hosszú, küzdelmes hónapok után biztosan halad a járóképesség felé a Daihatsu dízel motoros chopper. Ebben a részben már gerincet is kap. Ami egy motorkerékpár esetében nyilván a vázat jelenti.
Elolvasom »Milyen legyen a Daihatsu motoros szörny futóműve? No és az üzemenyag-tank? Az ülésmagasság? Ezeket el kell dönteni, hogy neki lehessen fogni a váznak!
Elolvasom »