A motoros társadalmat kevés dolog osztja meg jobban, mint hogy hangos legyen-e egy kétkerekű kipufogója, vagy ne. Nézzünk a kérdés mélyére!
Elolvasom »Ugyan pillanatnyilag még nem rendelhető duplakuplungos váltó a Honda VFR-hez, mégis nézzük meg részletesen, hogyan működik majd ez a csemege!
Elolvasom »A Brakko fékrendszer igazából nem újdonság. A korábbi koncepció egy továbbfejlesztett, sportmotorokra való verziója is elkészült nem olyan régen.
Elolvasom »Tartóstesztre befogott Nolan N43 Air bukósisakunk első cikkénél jegyezte meg egy kedves hozzászólónk, milyen kár, hogy a fejvédő „csak” Lexanból készült. Másik olvasónk ugyanott válaszában megvédte az alapanyagot. Lássuk hát, mi az igazság, mi is az a Lexan?
Elolvasom »A motorozás legnehezebb része a fékezés. Ezzel a kijelentésemmel lehet, hogy sokan nem értenek egyet, mégis a legösszetettebb terület, ahol a hibázás következményei a legnagyobbak, véleményem szerint a két keréken történő vészmegállás. Nagy segítséget jelenthet tehát a blokkolásgátló, a Hondának há
Elolvasom »Néhány gyártó még nem adta fel a gyártásukat, mivel a kétüteműek fajlagos teljesítménye jóval kedvezőbb: sok kis lökettérfogatú motort, robogót még ilyen erőforrás hajt. A kétüteműek világának királyai kétségkívül a MotoGP 500 köbcentis osztályában induló gépek voltak. (...)
Elolvasom »A Yamaha bemutatta új literes szupersport-motorját, a 2009-es YZF-R1-et. A Ducati Desmosedici RR után, amely gyakorlatilag egy versenymotor közúti közlekedésben kötelező berendezésekkel felszerelt változata, ez a motor tartalmazza a legtöbb MotoGP technikát. (...)
Elolvasom »Tavaly június elején számoltunk be egy forradalmian új motorkoncepció születéséről. Újabb hírek láttak napvilágot a Ecosse Spiritről, amely valóban szakít a hagyományos motorépítés legtöbb elemével. (...)
Elolvasom »Kétrészes cikksorozatunk első részében említést tettünk néhány első- és összkerékhajtású motorkerékpárról. E második részben véleményünk szerint minden idők leghihetetlenebb motorkerékpárját mutatjuk be. Hidraulikus, összkerekes, összkerék-kormányzású, és ezzel még nem mondtunk el mindent. (
Elolvasom »Ha motorkerékpárra gondolunk az alapkonstrukció általában nem kérdéses. Egy kormányozható kerék elöl, egy hajtott hátul, a kettő között pedig ott az erőforrás, amely ez utóbbi kereket hajtja lánccal, szíjjal vagy kardántengellyel. Jelen cikkünk apropóját azok a kétkerekűek adják, amelyek látványosan
Elolvasom »Érdekes módon az elmúlt héten ismét szárnyra kapott az 550 kilométer/óra sebességre képes Acabion híre. Azonban mielőtt gyűjteni kezdenénk a megvásárláshoz szükséges félmilliárd forintot, érdemes egy kicsit elgondolkodni!
Elolvasom »Az igazi kemény gyerekek télen is motoroznak. Van aki kényszerből, van aki passzióból. Azonban a hideg bármilyen ruhában felőrli szervezetünket előbb-utóbb. Megpróbáltunk tenni ez ellen kevés pénzből, házilag barkácsolva. Az eredmény minket is nagyon meglepett!
Elolvasom »