Végeredményben egy rossz szót nem szólhatok az ismeretlen motoros társamra, hiszen én is ütöm-verem terepen a motoromat, amely sokak szerint nem pont az ideális eszköz erre. De mit csináljak, egyszerűen szeretem a nehéz vasat az aszfalttól távol is. Így legalább érzem, hogy komoly holmi van a lábam között…
Hasonló lehet tehát hozzám a képen látható bringa tulaja is, aki viszont azt nem fogadja el, miszerint egy sportmotor versenypályára való. Nyilván hosszú távú túrázásra is szeretné használni a Suzuki GSX-R 1000 szupersportolót.
Mivel pedig ennek a gépnek a csomagszállítási lehetőségei igen korlátozottak, gyártott mögé egy utánfutót. De igazán igényeset és stílusosat, ellentétben a múltkori Gold Wing tulajával, aki a hűtőládát húzta az eltorzított Honda után.
Cimkék:
Mindig is vitatéma, hogy mi a gyorsabb, az autó vagy a motor. Erre nincsen egyszerű válasz, minden a körülményektől függ, ki mit szeretne gyorsabbnak mutatni.
Elolvasom »Kitűnő program, vezetéstechnikai tréning formájában a nyugat-magyarországi motorosoknak. Reméljük az időjárás kegyes lesz hozzájuk.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »