Az ameriaki motorokhoz cseppet is konyító olvasóknak természetesen egy pillanatot sem kell gondolkozniuk a lökettérfogaton, hiszen a 111-es szám nyilván erre utal: ennyi köbich, vagyis 1’819 köbcentiméter lesz a kéthengeres V motor űrmértéke.
A hengerszög 49 fok, és bár a motor belül teljesen új terv alapján készült, a külső nyilván szigorúan követi az amcsi motorépítés hagyományait. A három vezérműtengelyes blokk – a konstrukció kisebb erőforrás-magasság kialakítását tette lehetővé – oldalsó párhuzamos nyomórudakkal mozgatja a szelepeket. A légszűrő az erőforrás bal oldalán található.
Az egyedülálló konstrukció közvetlenül kapcsolja össze a főtengelyt a kuplunggal, ahonnan a hat sebességes overdrive-os váltóra jut a 156 Newtonméternél többre ígért nyomaték. A váltó igen finoman és kis erővel kapcsolható. Az Indian által büszkén bemutatott erőforrás belső felépítése jól végigkövethető az alábbi kis videón, sőt a végén még a hangját is hallani lehet egy pillanatra.
Ha már a végleges helyén, két kerék között fog dolgozni, nyilván élvezetesebb lesz!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Hm….szép, nagyon retro….ha ezzel a hengerfejjel a SV alulvezérelt-oldalszelepelt hatást akarták elérni akkor sikerült.
A 3 veztengely is érdekes….és nem közös csapon van a hajtókar mint máskor.
Hülyevagyok…”HD”:) amcsinak amcsi