A név egy betűszó, a “Mini Street X-treme” (kicsi, utcai és extrém) rövidítéseként jött létre. Az 1963-ban megjelent Honda Monkey utódjának pozícionálták, vagyis hivatalosan “kiskerű, szabadidős motorkerékpár”, amelyet elsősorban a fiatal generációnak szánnak a világ minden pontján.
A modell Thaiföldön készül, alapvetően kis méretek jellemzik (amelyeket sajnos ebben a pillanatban még nem ismerünk), mégis azt ígérik róla, hogy nagymotoros élményt fog nyújtani használójának – köszönhetően néhány “normál méretű” alkatrészének. Vagyis egy minibike és egy normál motorkerékpár ötvözete.
A teljesítmény annyi, amennyit egy nyolcadliterestől el lehet várni – nem másfél mázsás motorossal a nyeregben városi körülmények között nyilván elegendő dinamikája lesz. Blokkja a már jól bevált 125-ös, négyütemű benzinbefecskendezéses Honda erőforrás továbbfejlesztett változata, amelynek erejét egy négy sebességes erőátvitelen keresztül juttatja el a hátsó kerékhez.
További ismert jellemzői az acélcső-váz, a fordított első villa (retro ide vagy oda, a divat azért ebben a szegmensben nagyon fontos), a Monoshock hátsó felfüggesztés és az első-hátsó tárcsafék. No meg a 12 colos ráfokon feszülő ballonos gumik, amelyek nélkül biztosan nem nézne ki ilyen kis vagyányul. A Honda MSX125 májusban érkezik Magyarországra. Ára egyelőre nem ismeretes, azonban a cég árpolitikáját ismerve akár egy egészen kellemes számban is reménykedhetünk.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »