Mostanában kezd teret nyerni az az irányzat, miszerint a legmodernebb technikát öltöztetik át régies külsőbe – azok számára, kik nem akarnak egy húsz éves géppel megjelenni, a legújabb műszaki innovációkra vágynak, de a manapság népszerű retró stílus vonzza őket. Remek példa volt erre a közelmúltban bemutatott BMW R120G/S Vintage Kit, de jelen cikkünk alanya is az.
Az Officine nevű kis olasz tuningcég egy hazai paripát választott az átépítés alanyául – bár a végtermékből első ránézésre nem könnyű beazonosítani a GP Design eredetét. Amely nem más, mint az MV Agusta Brutale, vagyis egy igazi vadállatias csupasz gép. Amely egészen másról szól, mint egy múltidéző motor – a féktelen száguldásról, a rosszalkodásról és hasonlókról.
Az építőknek mégis sikerült egy egészen harmonikus összképet alkotniuk, amely remekül ötvözi a mai kor technikáját és a régi idők stíluselemeit. Az EICMA-n bemutatott Officine GP Design modern nappali fénye a lámpatestben, vagy éppen a digitális műszerfal, a fordított telók és a radiális fékek egészen jól összepasszolnak a rettenetes módon lefelé hajlított csutkakormánnyal, vagy a hetvenes évek gyorsasági motorjait idéző fejidommal- és üléssel.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
MV Agusta Brutale.