2023-ban, azaz hamarosan lesz, hogy immár 25 évvel ezelőtt kitolták a Yamaha munkatársai az első sorozatgyártásra kész YZF-R1 modellt a gyárkapun. A gyártó pedig komoly ráncfelvarrással készül a jubileumra. Ugyan ez egyelőre még nem megerősített információ, de a japán Young Machine értesüléseire azért bátran lehet támaszkodni.
Az R1-et legutóbb 2015-ben szabták át rendesen, amit egy 2019-es ráncfelvarrás követett. Akkor még elég volt 198 lóerőnyi teljesítmény, amit kihoztak a négyhengeres bi-crossplane motorból, de az idők változnak. Azóta a BMW és a Ducati is jól láthatóan emelt a téten. Nem is igazán a hétköznapi vásárló, hanem a Superbike széria számára. A megjelent információk szerint ez az egyik sarokpont, ahol a Yamaha jelentős előrelépést szándékozik tenni.
A másik terület pedig az aerodinamika, ami a már jól elterjedt szárnyak behozatalát jelenti. A magazin által lehozott fenti grafikán olyan ismerős színséma jelenik meg, ami sokunk számára lesz ismerős a 90-es évek R1 felhozatalából. Erősen valószínűsíthető, hogy ezt sem a véletlen, hanem a megfelelő fülekbe suttogott információk szülték, hiszen egy 25 éves jubileumra éppen dukál a múltidéző fényezés. Nyilván felárért.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »