Online formátumban zajlott le a Ducati következő újdonságának a bemutatása. Az olasz gyártó gondosan felépített websorozatban hétről hétre mutatja be, hogy mivel készül a következő évre. Most az ultimate sportmotorjukon, a Panigale V4R modellen volt a sor, ami a WSBK sorozatban is látható versenymotorhoz lehető legközelebbi modell. Márpedig ha nézed a Superbike szériát, akkor biztosan megvan, hogy a Ducatit egyébként is nehéz most nyers erőben megfogni. De azért csak túrtak rajta még egy egészen kicsit.
Valahogy így eshet meg a címben elővezetett brutális teljesítmény. A V4R persze papíron „csak” 218 lóerő, amit 15.500-nál forog le. De egy hozzá tervezett versenykipufogó-rendszerrel és (a gyári anyag szerint a legutóbbi Shell fejlesztésű, de valószínűleg ez nem ennyire szigorú kikötés) versenybenzinnel, na meg a fordulatszámot 16.500-ig kitolva leadja a 240,5 lóerőt. Állat. Bautistáék valószínűleg jövőre sem az erőtartalék hiányára fognak panaszkodni.
Jópofa érdekesség, hogy a gyártónak azért eszébe jutott, hogy a V4R bár homologizációs céllal készül, azt azért magánvásárlók is használni fogják. Így bekerült a motorba egy érdekes üzemmódkapcsoló, amelynek „Low” és „Full” állása van. Előbbi lekorlátozza a teljesítményt 160 lóerőre, hogy szükség esetén rugalmasabban, békésebben is lehessen vele közlekedni. Utóbbi pedig nyilván mondanunk sem kell, az ami a csövön kifér állás.

Cimkék:
Ez a harmadik 125-ös robogó, amit bemutat a Suzuki a 2023-as modellévre. A Burgman Street 125EX érkezik legkésőbb.
Elolvasom »Keanu Reeves neve nélkül nem lehet az ARCH Motorcycles gépeiről beszámolni. Az új 1S-hez is fűzött némi kommentárt.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »