Beérkeztek az első konkrét információk arról, hogy mire számíthatunk, milyen lesz az újra életre kelő Hornet erőforrása. Azt már eddig is tudtuk, hogy a blokk kéthengeres. Méghozzá sorkettő. Ez volt az első információ, amit a régi CB600F rajongóinak le kellett nyelniük. Ésszerű döntés. Egyszerű, rugalmas, könnyen gyártható és szervizelhető konstrukció, amivel kapcsolatban elképesztő tudás gyűlt fel az utóbbi időben. Jobb, ha erre készülnünk a jövőben: ettől eltérő építést egyre inkább csak a prémium kategóriában találhatunk majd. És lesz, hogy még ezt is visszasírjuk majd.
A kéthengeres Hornet blokk 755 köbcentis, nyolcszelepes Unicam darab lesz, ami 9.500-as fordulaton hozza le 92 lóerőnyi legnagyobb teljesítményét és 7.250-nél éri el 75 newtonméternyi csúcsnyomatékát. Az elékelés bevett módon 270 fok.
A projektért felelős Fuyuki Hosokawa szerint a tervezés során kifejezetten egy pörgős, izgalmas motorblokk lebegett lelki szemeik előtt, amely tényleg emlékezteti a motorost, hogy egy Horneten ül. Ez alatt azt is értik, hogy a pörgős, rövid löketű blokk ereje érezhetően a felső tartományban érkezik majd meg.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »