Egyre csak szaporodnak a kínai motormárkák. A származási ország termékeire vetülő árnyákos megítélés ellenére még nálunk, az európai presztízspiacon is megvetették a lábukat. Gondolj csak az évről évre megjelenő hírekre, amelyek azt boncolgatják, hogy Olaszországban évente 6.000 Benelli TRK 502-t értékesítenek. A Benelli egyébként pont jól illeszkedik ide: az olasz márkát üzemeltető QJ Motor a Geely leányvállalata. Azé az óriásé, amelyik olyan brandeket terelget még, mint a Volvo, a Lotus, a Polestar. Az ő következő üdvöskéjük lesz a PFMoto.
A név hasonlósága ellenére a PFMoto nem összetévesztendő az 1989-es alapítású, az utóbbi időben a KTM-mel cimboráló CFMotoval. Az augusztus közepén bemutatkozó új kínai brand várhatóan nem a hagyományos ázsiai receptet fogja követni. Azaz nem feltétlenül alacsony árral és kisköbcentivel kívánnak beférkőzni a köztudatba.
A PFMotot egy amolyan luxusmárkának szánják. Árulkodóak az első, még csak sejtető képek. Az egyik motorjuk, egy várhatóan nagy V2-es erőforrással működő túramotor lesz, a Starship 3. A másik pedig egy robogó, a Gravity.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »