Mivel lehet előrukkolni 2023-ra a világ egyik legerősebb utcai sportmotorjával kapcsolatban? Természetesen még több erővel. Nem is kell ehhez nagyon mit hozzáfűzni: a Ducati Panigale V4, a V4 S, valamint a V4 SP2 215,5 lóerőig izmosodott a korábbi 214-ről. Ezt elsősorban elektronikai természetű frissítéssel érték el. Ugyanakkor az első, a második és hatodik fokozatok hosszabbak lettek.
Valamelyest javítottak az aerodinamikán. A Superleggerától megörökölt szárnyak kisebbek és keskenyebbek lettek, de a profiljuk mégis hasonló előnyöket biztosít, azaz 37 kilogrammnyi leszorítóerőt 300 kilométer/órás tempónál. A burkolat alsó részén található elszívónyílásokat pedig a hűtés javítása érdekében módosították.
Az elektronikai újítás a Ducati Engine Brake Control EVO2 szoftverfrissítést takarja, az enyhén megszaporodott lóerők leginkább ennek köszönhetőek. “Javul a stabilitás, a pontosság, valamint az iránytartás fékezéskor és kanyarbemenet során…” – írják. Az új Ducati Quick Shifter gyorsváltóval pedig puhább váltásérzetet ígérnek.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »