Minden elcsépelt Benelli teszt vagy cikk azzal kezdődik, hogy a patinás olasz márka ma már kínai tőkén áll a lábán. Ez is. És nagyon úgy tűnik, hogy ez csak és kizárólag az olaszokat nem érdekli. A patriótáknak meg ott van a Ducati, az Aprilia, a Moto Guzzi, csak azokból kevesebbet adnak el. A Benelli első hat hónapos üzleti jelentése szerint ugyanis ezúttal is rekordszámokat produkálnak Olaszországban.
Csak a kontextus kedvéért: 2020-ban úgy 4300 motor eladása miatt csettintgettünk elismerően idehaza. Mármint ugye összesen, mindent beleadva. Kontextus 2: a Triumph ~6.000 motort adott el ezen a piacon tavaly július 1. és idén június 30. között. Tavaly meg csak a Benelli TRK 502 sikermodelljéből fogyott el 6.543 darab és úgy tűnik, hogy az idei számok még durvábbak lesznek, hiszen az előző évi első félévhez képest hat százalékkal több motort értékesítettek júniusig bezárólag.
A sikermodell ezúttal is a TRK 502, amiből valamivel több, mint 4.436 darabot adtak el januártól június végéig. Az A2-es jogsival vezethető túraenduró a márka eladásainak a felét teszi ki, az eddig eladott 8000 motorból. A márka olaszországi képviselete történelmi sikerként kommentálta a számokat.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »