A Nightster a régi 883-asokat hivatott váltani. És a koncepció nem is rossz. Készítettek egy Harley-Davidson szemüvegen keresztül könnyűnek, kecsesnek, már kezesen ügyesnek ható konstrukciót és egy belépőszintűnek becézett, karakteres V2-t csavaroztak bele. Ez igazából ugyanaz a recept, mint 65, 40 vagy 15 évvel ezelőtt, csak most éppen 2022-t írunk.
Frissen mutatkozott be az eredetileg a Harley-Davidson naked motorjába szánt kisebbik Revolution Max blokk. 975 köbcentis, 60 fokos hengerszöget bezáró, folyadékhűtéses V2, ami szakított a régi Harley dogmákkal. És lám, a teljesítményadatokat rögtön büszkén kommunikálja a cég. Mondjuk a 7.500-as fordulaton 89 lóerőn és az 5.000-nél megjelenő 95 Nm forgatónyomatékon tényleg nincs is mit takargatni.
A váz leginkább a Sportster S modelléhez áll közel, koncepciójában is. A blokk itt már rendesen teherviselő elemként jelenik meg, a 11,7 literes tank pedig valójában lekerült az ülés alá. Ez modern szemléletű megoldás. Ezek mellett szinte érthetetlen, hogy akkor már miért nem jutott egy rendes központi rugóstag a motor alá. Megjelentek azonban a menetvezérlő programok, amelyek három állásban befolyásolják a teljesítmény leadását: Road, Sport és Rain beállítások érhetőek el. Nem nehéz kitalálni, hogy mi mire való.

Cimkék:
A Brit Motorkerékpáros Szövetség egy felmérés alapján 8 csoportba osztotta a motoros embereket. Magadra ismersz?
Elolvasom »Ha az egyszerű fekete vagy fehér színekkel sincs bajod, akkor már 65 ezerből van egy tényleg jó N60-6 Nolan sisakod.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »