Szóval az van, hogy szerintem nincsen azzal semmi gond, amikor egy gyártó nem nyúl hozzá egy jó termékhez mindössze azért, hogy a piacon ápdétebb legyen a neve. A KTM 890 Duke R is egy olyan játékszer, amire ritkán hallunk panaszt. De végtére is mi baj lenne? WP Apex futómű, Brembo Stylema fékek, 119 lóerő. Ez is csak annak rossz, akinek nincs.
Tehát igazán nem az a baj, hogy a KTM nem macerálta meg különösebben a 890 Duke R-t. De ha egy ennél többet sejtető felvezetés után szembesülünk azzal, hogy a 2022-es frissítés mindössze egy új színváltozatot takar, akkor óhatatlanul csalódottak vagyunk. Hiszen miről is volt szó néhány nappal ezelőtt? A 890 Duke R-t “SUPER SCALPEL” névvel illették és egy élesebb motort lengettek be. Sőt, majd jön a GP változat is, így kikiáltották a rendkívül hangzatos csupasz februárt. Pfh.
Tehát nem igaz, hogy az új Duke élesebb, pengébb lenne az elődjénél. Pontosan ugyanolyan. És attól, hogy pont ugyanolyan jó, attól még nem változott. Leszámítva a színválasztékot, hiszen a 890-es csupasz KTM R változata az idei évtől kezdve elérhető az RC16-hoz köthető Atlantic Blue színkombinációban is. A GP kivitel február 22-én mutatkozik be.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »