Újabb két ST, azaz nagyblokkos kivitellel bővült a Harley-Davidson kínálata. Az új nevén Grand American Touring családhoz tartozó motorokat hasonló elven legózták össze, mint a néhány napja bemutatott Low Rider ST-t. A Road Glide ST és a Street Glide ST legfontosabb közös eleme ezúttal is a 117 köbhüvelykesre fújt, azaz 1923 köbcentis Milwaukee Eight blokk. A legnagyobb hengerűrtartalmú erőforrás eddig a CVO modellek privilégiuma volt, de ezzel megérkezett az egy lépéssel elérhetőbb kategóriába is. A M8 még ebben a felállásban is mindössze 105 lóerő, amihez traktornyi, 172 Nm forgatónyomaték társul.
A Road- és Street Glide ST tehát az erős fiú a saját csapatában. De nem csak a nagy blokk viszi az ügyvéd/rosszfiú tengelyen utóbbi irányba a csúszkát. Mindkét modell egyszemélyes üléssel érkezik, ami egyfelől elképesztően jót tesz a látványnak, másrészt egy kicsit a vásárlóközönséget is szűri. Anyuval andalgáshoz elég lesz a kisebb motor is – szól a félreérthetetlen üzenet.
A jól felszerelt ST kivitelek átfogó csomagban érkeznek. Olyan, 2022-ben már szokásosnak tekinthető elektronikai rendszerekkel érkeznek, mint a kanyar-ABS és szintén dőlésszögérzékeny kipörgésgátló. De az árban benne van a guminyomás ellenőrző rendszer és a visszagurulás gátló. A Showa lengéscsillapítókat elektronikusan lehet állítani, a 380 kilogrammos tömeg megállítását pedig Brembo fékekre bízták.

Cimkék:
Az eddig rendelkezésre álló információk alapján készült renderelt kép segíthet megvilágítani, hogy milyen lesz az új Hornet.
Elolvasom »Van az a pénz, amiért a Ducati a te személyes igényeidre szabja a motort. Igazából ez az Unica program lényege.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »