Napjainkban az orrunk előtt zajlik a motorok agyonelektronizálásának folyamata. Sokaknak nem is tetszik a dolog – olvasóink gyakran ki is fejezik rosszallásukat a hozzászólásaikban. Ezt a nézetet lovagolja meg a Suzuki szupersortolójának reklámja is.
A képen olvasható szöveg a következő: Endurance Világbajnok 2011-ben: nincs menetvezérlő elektronika, nincs ABS. Csak csavard a gázt a megfelelő irányba! Új 2012-es Suzuki GSX-R1000.
Magyarul arra az értékre helyezi a hangsúlyt, hogy igenis a motoros uralja a gépet, és ne fordítva. A nézőpont helyességéről lehet vitatkozni, hiszen mind a két oldalnak van igazságtartalma. No meg lehet azt is mondani, hogy mivel a suzukisok szinte egyedüliként nem árulnak ilyen kiegészítőket legerősebb motorjukhoz, nyilván megpróbálnak előnyt kovácsolni ezek hiányából. Szerintem ügyesen csinálják!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Az utolsó szóig egyetértek 🙂
“nincs menetvezérlő elektronika, nincs ABS”…mert nincs pénzünk fejlesztésekre.
Ez így kerek
Fényesítik a köbaltát.
A gsxr meghatározó szereplője volt mind a superbikenak, mind a TT-nek, mind az endurance-nak, az elmúlt pár évtizedben. Teszteken érdekes mód, többnyire a mezőny végén végzett.
Az engem mint utcai motorost hidegen hagy mennyire jó versenymotorként,az egy teljesen más történet.
Nekem a testi épségem tövbbet ér mint a gixxer Endurance győzelmei,márpedig mikor pl.kijön elém a bamba szőke csaj index nélkúl az ABS életet menthet.
Nem biztos, hogy hátrány. Kérdés, hogy ki a célközönség. Az “ezresGixxer” nem az a tipikus utcai motor, bár a válság előtt sokan annak tekintették,mára azért igencsak visszaszorult az utcai célú eladás, köszönhetően a magas árnak is.
Aki meg pályán használja inkább, annak vagy nem hiányoznak az említett kütyük,vagy olyan típust vesz, ami rendelkezik ezekkel.