Az ázsiai piacon megjelent ZX-25R azért volt különleges cucc, mert a Kawasaki egy olyan kategóriát állított vele talpra, amiről talán azt gondoltuk, hogy már senki nem fogja visszahozni. A negyedliteres, sornégyes sportmotor nem a budget sorkettesek szemléletét hordozta. Rendes, sornégyes sportmotor lett a nagyoknak kijáró odafigyeléssel megalkotva. Csak éppen negyedliteres, de ettől még ki lehet belőle sajtolni a kétszázat. De Európa ezzel hoppon maradt. Távol tartják tőlünk, meg a szigorú környezetvédelmi normáinktól. Na majd talán a ZX-4R!
A ZX-4R ugyanis nem lesz más, mint a ZX-25R nagyobbik változata, amelyik élesen elválik majd a kéthengeres négyszázastól. Komoly Showa SFF-BP villákkal, horizontális helyzetű hátsó rugóstaggal, radiális fékkel, gyorsváltóval, komoly vázban, könnyű lengővillával. Legalábbis erre számítunk, na meg arra, hogy ezt már nekünk szánják. Ujjacskákat keresztbe!
Ugyanis konkrétumokról még korai beszélni. Mindössze egy renderelt kép került ki, valamint egy szabadalmi eljárásban tesznek említést a ZX-4R-ről, így korai lenne bármit is készpénznek venni. Ha az 50 lóerős ZX-25R-ből indulunk ki, akkor a 4R legnagyobb teljesítményét úgy 80 lóerő körül várjuk.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »