Úgy áll, hogy három új Himalayan modell készül a Royal Enfield főhadiszálláson. Az első és legbiztosabb a jelenlegi modell elscrambleresített kivitele, a Scram 411 lesz. A második már inkább csak várakozás, hogy a Continental/Interceptor 650-es blokkjával is készül egy túraenduró. Míg az új információk szerint érkezik a mostani nagyobb, fejlettebb változata, a 450-es, ami egy platform alapjául is szolgálni fog.
A K1-nek nevezett új Himalayan platform szíve egy nevében megegyező hengerűrtartalmú, 450-es egyhengeres blokk lesz, amely a jelenlegi 411 köbcentis, 25 lóerős egységet váltja. Az új motor legfontosabb tulajdonsága, hogy látványosan erősebb lesz. Mintegy 40 lóerőt várhatunk. Ennél több kraft is lenne benne, de az indiaiak szerint ezzel már komolyan vehető alternatívát jelenthet majd mondjuk a 390 Adventure-nek vagy a CB500X-nek.
A few months ago, we mentioned about another Himalayan that is more hardcore and will come much before the Himalayan 650 – well, today is the day where we will tell you about that bike.
— BikeWale (@BikeWale) January 7, 2022
Know more: https://t.co/WFtpk1c0GZ#BWNews #RoyalEnfieldHimalayan #KTM390Adventure #Bikes pic.twitter.com/b1xQmalSSw
Az új blokk nem csak erejében, hanem kialakításában, felfogatási pontjaiban is valamelyest különbözik elődjétől, ami így egy új térhálós vázba kerül. A BikeWale információi szerint a K1 Himalayan hamarabb fog bemutatkozni, mint a 650-es blokk köré készülő változat.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »