Mintegy kettő évvel ezelőtt mutatta be a Yamaha az E01-hez és az E02-höz tartozó tanulmányrobogót. Azóta pedig nem látott napvilágot zavarbaejtően sok információ – egy szabadalmaztatási procedúrán túl leginkább semennyi. Így mondhatjuk, hogy váratlanul érkezett a gyártó bejelentése, hogy a két elektromos meghajtású robogót a következő évben – 2022-ben – el is kezdik gyártani.
Ez pedig minket is érint, hiszen a Yamaha az ázsiai mellett az európai piacra is szánja mind a két elektromos robogót. Azaz ezek a modellek hamarosan nálunk is elérhetőek lesznek.
A jelenleg elérhető információk szerint – bár pontos specifikációk még nincsenek – az E01-et egy 125-ös, az E02-t pedig egy 50-es robogó kiváltására szánják. Ennek megfelelően előbbi 15, utóbbi 5,3 lóerős lesz. Várhatóan.

Cimkék:
Ha létezik olyan motor, ami miatt egy pillantás nélkül elmennék egy Lamborghini mellett, akkor az egy Panigale V4 Superleggera.
Elolvasom »A szervezők 1A és 1B napnak hívják az első két versenyszakaszt, amelyből a nyitó bele sem számít a Dakar Rally értékelésébe.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »