Felfedte a Kawasaki, hogy egészen pontosan mit jelentett a sejtelmes “retrovolution” szóösszetétel, amit néhány hónapja annyira titokzatosan dobtak be egy videó segítségével, hogy az a nemzetközi sajtóban is csak napokkal a megjelenés után fogott talajt. Valószínűleg egy kicsit súgni kellett. 🙂 Végül itt van az akkor felvezetett újdonság, a Z650RS. A retró megvan, de hol itt az evolúció?
A sugomit hátrahagyó dizájn egyébként láthatóan rendben van, akárcsak a Z900RS esetében. Az eredeti, hetvenes évekbeli Z650/KZ650-et idéző megjelenést ügyesen installálták a jelenlegi Z650-re. Ehhez hozzátartozik a múltidéző fényezés, a jólesően oldschool, hagyományos kilométeróra és fordulatszámmérő vagy a küllőket idéző felnik.
A Z650-ből jól ismert kéthengeres blokk a számok szerint változatlan, de a hírek szerint hangsúlyosabbá váltak az alacsony és középső fordulatszám tartományok. A 68 lóerős Z650RS-ből természetesen elérhető lesz A2-es változat is. A 41-es első villa maradt, a hátsó, függőlegesen beépített rugóstag előfeszítése állítható.
A motor várhatóan novemberben meg is érkezik a kereskedésekbe. Három színben vihető majd haza. A videóban is látható zöld mellé érkezik egy dögös, sportos szürke, valamint egy hagyományos fekete kivitel.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »