A legjobb dolog, amit egy motorgyártó brand a kereken századik születésnapja alkalmából megtehet, hogy kidob egy vadonat új modellt. Ennek jegyében született meg a Moto Guzzi V100 is, amelynek nevében a százas természetesen erre a neves évfordulóra utal. Korábban láttunk néhány kicsúszott fotót a motorról, ami alapján a legtöbben valamiféle crossoverre számítottunk, de a hivatalos videó megérkezése tiszta vizet öntött a pohárba.
És végre egy rendes, a legszebb hagyományokat idéző, közepes méretkategóriás túramotor! Pont csak annyira múltidéző a sziluettje, hogy oldalról nézve ne lehessen összetéveszteni a robotos, majd a bogárkorszak gépeivel, hanem inkább a kétezres évek elejének még klasszikus értelemben vett motorszerű motorjai jussanak eszünkbe.
A pontos adatokat még nem tették közzé, így a videó alapján csak három konkrét tényt tudunk levonni. Az egyik, hogy a szélvédő elektromosan állítható. Aztán akad itt a ragadozó madaras analógiához jól passzoló, szárnyszerűen változó aerodinamikai elem. Valamint színes TFT kijelző, szép és jó minőségű Moto Guzzi logóval. A várhatóan 110-120 lóerősre belőtt, ezres V2-es V100-at november 23-án fogják bemutatni az EICMA keretei között.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »