Egyébként kár ezt kihegyezni a vételárra. Az MV Agusta korábban elkezdte felvezetni, hogy érkezik a Brutale 1000 RR visszafogottabb a változata, az 1000 RS. De ennek csupán egyik aspektusa, hogy az árat – persze Agusta, és a 200+ lóerős motor tekintetében – elérhetőbbé teszik. A hétköznapi emberhez egy leheletnyivel közelebb álló ergonómia szintúgy a változás szerves részét képezi.
Az 1000 RR és RS között a legfőbb különbséget a futómű jelenti. Az elektronikusan állítható Öhlinseket elől 50-es, feje tetejére állított Marzocchi villák váltják, amelyek beállítása szintúgy változtatható, de már manuálisan. Hátulra pedig Sachs rugó kerül. Maradnak azonban a csúcskategóriás Brembo Stylema féknyergek, valamint az összes csillogó-villogó elektronikai segédlet.
Az emberbaráti jelleget elsősorban az új kormánypozíció fogja biztosítani, amely mintegy 25 milliméterrel magasabbra kerül, sőt egy kicsivel szélesebb is lesz. Ugyanekkor a lábtartók lentebb kerülnek és ülésből is kényelmesebbet tesznek rá. Feldobnak még egy új pár tükröt és kész az RS kivitel. A teljesítmény marad 208 lóerő.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »