Valószínűleg igaz a pletyka, hogy a Honda már 2022-ben szeretné a kínálatában tudni az NT1100 sport-túrázót, illetve GT-nek felszerelt hagyományos túramotort. Februárban már oltalom alá vették a nevet, ezúttal pedig a típusengedélyeztetési eljárás során nyert megerősítést, hogy hamarosan érkezik a modell.
Amiről persze ilyenkor inkább még csak találgathatunk. Szerencsére az NT típusjelzés annyira beszédes, hogy szinte magunk előtt látjuk a motort, már amennyiben hű marad a kilencvenes években ugyanezzel a névvel ellátott túramotorokhoz. Csak ezúttal nagyobb kivitelben.

Az NT1100-ba ugyanis az Africa Twinből (és persze a CMX1100 Rebelből) érkezik a soros kéthengeres erőforrás. Várhatóan 75 kW körüli teljesítménnyel. További információkra november végén számítunk, hiszen – ha megtartják – akkor a Honda már jelezte, hogy kint lesznek.

Cimkék:
A hatszoros Superbike világbajnok végre letette az A kategóriás jogosítványt. Na vajon milyen motort választott magának Jonathan Rea?
Elolvasom »Itt az első fotó egy kész Buell Hammerhead 1190X-ről, ami rettenetesen hasonlít a korábbi koncepció tervrajzra.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »