Mondjuk arra már pont rájöttünk, hogy egy elektromos motornak egyáltalán nem kell halknak lennie – lsd. Energica EsseEsse9 teszt – mégis ez az egyik legnagyobb paránk a műfajjal szemben. Azaz, hogy mégis mi lesz az életmentős hangos kipufogós korszak után, ha egyszer átveszik az utakon az uralmat az elektromos motorkerékpárok. A Yamaha lehetséges megoldásként éppen hanggenerátort fejleszt, hogy szépen szóljanak a jövő járművei. Végtére is pont ők ne figyelnének erre?
Persze nem a Yamaha fejlesztőgárdája az egyetlen csapat, amelyik különösen nagy hangsúlyt fektet az elektromos motorok megfelelő hangkibocsátásának megalkotására. A BMW Motorrad pl. egyenesen Hans Zimmert vonta be ezirányú fejlesztéseibe.
A Yamaha Alive egyik mérnöke, Hideo Fujita arra is felhívta a figyelmet, hogy a nyilvánvaló biztonsági megfontolások mellett komoly szórakoztatófaktorral is kecsegtethet majd egy ilyen eszköz. Például simán lehet majd olyan hangja a motorunknak, mint egy X-szárnyú vadászgépnek a Csillagok Háborújából.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »