Felülvizsgálta a 125-ös, kétütemű off-road erőforrását a Yamaha. Nem is olyan pici mértékben. Ennek eredményként 2022-re egy erősebb, versenyzéshez is jó alapot kínálnak. Azt, hogy mennyivel lett erősebb, egyelőre nem kötötték az orrunkra, így most csak elhisszük a Yamahának, hogy közép és magas tartományban érezhetően több a póver.
A főbb alkatrészek többségét cserélték. Új a dugattyú, a henger és a hengerfej is. Nagy teljesítményű levegőbeömlővel és szűkített kipufogó nyílással javítottak a gázlengések szabályozásán és az égés hatékonyságán.
Ehhez jön egy 38.1mm-es Keihi powerjet karburátor, valamint a hatfokozatú váltó. Az alumínium váz könnyebb lett, a karosszéria pedig kifejezetten keskeny, mintegy 36 milliméterrel szűkebb a térdeknél. A futómű a szokásos állítható KYB. Elérhető belőle Monster Energy kivitel, ami a fekete alapú, üdítőitalos matricázásában tér el az alapváltozattól.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »