Persze kevésbé mágikus gondolkodással csupán arról van szó, hogy a legtöbb motoros nem csupán saját masinája, hanem többé-kevésbé a technika iránt is vozódik. A gyártók általában féltve őrzik titkaikat, ezért is érdekes, amikor egy-egy kivételes alkalommal fényképezőgépek vagy videókamerák örökíthetik meg a gyártás folyamatát, a félkész motorokat. Motorosoknak mindig örömteli egy kétkerekű járműveket gyártó üzemet belülről látni, most pedig a Ducati szentélye került lencsevégre. Az olaszok idén ünneplik országuk egyesítésének 150. évfordulóját, ebből az alkalomból az autoblog.it az olasz motorizáció jeles képviselőit mutatja be; ennek a riportsorozatnak a keretében került sor a bolognai látogatásra. Az eredmény lehet, hogy nem olyan látványos, mint a BMW gyárában készült videósorozat, de a galériában megtekinthető képek mindenféleképpen ritkaságszámba mennek.
Cimkék:
Megérkezett az Erik Buell sportmotorjáról szóló videósorozat második darabja. Az már most biztosnak látszik, hogy az összes részt meg kell nézni, hogy érdemleges információkat is megtudjunk.
Elolvasom »Hihetetlen hír indult Iwatából: a Yamaha jövőre kivonul a superbike világbajnokságból.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Az apró részletek (amiben ugye az ördög rejlik) csak erősítik az olaszokkal kapcsolatos sztereotípiákat.
Hol a kávégép, meg a pingpong asztal?
Kizárt, hogy ezek napi 8 órát dolgoznak…