Persze kevésbé mágikus gondolkodással csupán arról van szó, hogy a legtöbb motoros nem csupán saját masinája, hanem többé-kevésbé a technika iránt is vozódik. A gyártók általában féltve őrzik titkaikat, ezért is érdekes, amikor egy-egy kivételes alkalommal fényképezőgépek vagy videókamerák örökíthetik meg a gyártás folyamatát, a félkész motorokat. Motorosoknak mindig örömteli egy kétkerekű járműveket gyártó üzemet belülről látni, most pedig a Ducati szentélye került lencsevégre. Az olaszok idén ünneplik országuk egyesítésének 150. évfordulóját, ebből az alkalomból az autoblog.it az olasz motorizáció jeles képviselőit mutatja be; ennek a riportsorozatnak a keretében került sor a bolognai látogatásra. Az eredmény lehet, hogy nem olyan látványos, mint a BMW gyárában készült videósorozat, de a galériában megtekinthető képek mindenféleképpen ritkaságszámba mennek.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Az apró részletek (amiben ugye az ördög rejlik) csak erősítik az olaszokkal kapcsolatos sztereotípiákat.
Hol a kávégép, meg a pingpong asztal?
Kizárt, hogy ezek napi 8 órát dolgoznak…