Visszatér a legendás brit márka, a BSA. Persze ezúttal sem önmagától kel életre egy jól csengő európai márka. Az ázsiai (ezúttal indiai) tőke savanykás bukéja lengi körbe az egész mizériát. Egészen pontosan a Classic Legends tulajdonában van a név, amit mintegy 60 százalékban a Mahindra közlekedésipari gigavállalat birtokol. A motoros körökben szívmelengetően ható három betűs márka – leánykori nevén Birmingham Small Arms Company – már eleve belharcot indít egy 650-es motorral.
A titokzatos motor – amire egyelőre jobb híján csak “650-es BSA” gyanánt hivatkozhatunk – a nagyon hasonló sorsú Royal Enfieldet hívja ki a hóra.
Egyelőre azt tudjuk, hogy az új BSA egy kéthengeres, 650 köbcentis platform első hírvivője lesz. Roadsterként hivatkoznak rá, amiből arra következtethetünk, hogy a szintén 650-es Royal Enfield Interceptor és Continental GT sikereiből hasítanának ki egy vastag szeletet. A dolog érdekessége, hogy ennek ellenére kifejezetten a brit piacon fog debütálni az újjáélesztett márka.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »