Nem keveset állított korábban a BMW, minthogy ez lesz az a közlekedési jármű, amelynek hála újra fogjuk gondolni a városi mobilitást. Persze a Concorso d’Eleganza Villa d’Estet keretei között még könnyebb ilyen vállalásokat tenni. Aztán ahogy egyre szériaközelibb állapotúvá vált a végül CE-04-re keresztelt robesz, úgy került közelebb a földhöz a koncepció. Noha ma már nincsen elérhetetlen távolságban a járművek egymás közötti fejlett kommunikációja és az önvezetés, de ezek azért mégsem kerülnek bele.
Na nem mintha ettől kevésbé lenne futurisztikusan szokatlan, amit már messziről bátran vállal a megjelenésével. Egyértelműen nem hagyományosan nagyrobogós a külleme, de annyira azért nem radikálisan más, hogy az agyunk ne tudja értelmezni. Ez egy bazi nagy roller.
A katalán fővárosban lőtt fotók szerint a BMW meghagyta a korábbi tanulmánymotoron látott félkarú hátsó kerék megoldást, így meghatározva az elektromos robogó különleges megjelenését. A hangsúlyosan megjelenő akkumulátor tároló mellett viszont nehéz elképzelni, hogy a CE-04 értelmezhető tárolórekesszel rendelkezik, amivel viszont egy nagyon fontos nagyrobogós érték kerül veszélybe.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »