Igen, ez egyelőre nem több puszta pletykánál, hivatalosan egyáltalán nem megerősített információnál. De azért a japán Young Machine magazin által szállított mendemondáknak szokott alapja lenni. Akkor meg pláne érdemes odafigyelni rájuk, amikor a Kawasaki felől hoznak valamit, hiszen velük kifejezetten bensőséges a viszonyuk. Csak példaként érdemes megemlíteni, hogy évekkel ezelőtt a Z900RS-t vagy a Hayabusa visszatérését is ők lengették be. Most a ZX-4R-ről csiripelnek.
A ZX-25R sikerei bátorítják a zöld csapatot, hogy újra megidézzék a dicsőséges nyolcvanas és kilencvenes évek sikereit és újra kisköbcentis sportmotort faragjanak. Már ahol, hiszen a 250-es, sornégyes Ninjától sírva kucorodik a sarokba az Euro5.
És annak is megvan az esélye, hogy egy 400 köbcentis, soros négyhengeres sportmotor ugyancsak nem teljesítené az európai környezetvédelmi előírásokat. De a Kawasaki háza táján állítólag ennek ellenére éppen ezen, azaz a ZX-4R-en munkálkodnak. A recept pedig hasonló lenne, akárcsak a 25R esetében. Azaz komolyan vehető futómű, fékek, elektronika és sakálként üvöltő sornégy, csak ezúttal 400 köbcentiben.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »