Jó TV-reklámot nem könnyű készíteni, főleg nem, ha olyan rétegtermékről van szó, mint egy motorkerékpár. Egy 15, 30, 45 vagy éppen 60 másodperces spotba belezsúfolni az üzenetet, amely hat a tudatos énünkre, az érzelmeinkre és persze a birtoklási vágyunkra, nem egyszerű feladat. Ugyan a Diavel új reklámja nem is a legjobb ebben a kategóriában, de azt el kell ismerni, végül is nem rossz. Nem csupán egy életstílust reklámoz, bár benne vannak a látványos, irigylésre méltó elemek, meg persze egy AMG Mercedes, de ha jobban belegondolunk, a reklám azt mutatja be, amit sokan csinálunk. A szürke hétköznapokból tekintetek sűrűjén át kimotorozunk imádott kétkerekűnkkel a gyönyörű tájba, egy élvezetes, tempós kanyargás kedvéért. Talán nem túl fantáziadús, viszont nagyon életszagú.
A Ducati kiadta a reklám készítéséről szóló werkfilmet is. A díszletek mögé tekinteni pedig kifejezetten érdekes.
Csupán egyetlen kérdés merül fel, és pedig, hogy mi szükség van ezekre a videókra? A helyzet ugyanis az, hogy a masinát viszik, mint a cukrot. Ráadásul nem is a célterületén, az Egyesült Államokban, hanem öreg kontinensünkön. Európa nyugati feléből számos hír érkezett már, hogy a Diavel népszerűsége hatalmas, a vásárlók ha ténylegesen nem is tolonganak, de szép számmal akadnak, akik hajlandóak kifizetni a borsos vételárat a bolognai (ör)dögért. A Multistrada 1200 étrékesítése egy sikersztori volt a Ducatinak, de a Diavel most még azt is felülmúlja. Franciaországban jelenleg 5-6 hónapos a várakozási idő a motorra, és nem jobb a helyzet a briteknél sem. Lehet, hogy a Ducati régi rajongói idegenkednek a márkától szokatlan géptől, de az biztos, hogy kereskedelmileg nagy siker.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
“a Ducati régi rajongói idegenkednek a márkától szokatlan géptől” Én is így voltam vele,de kezd meggyőzni a gép.
A népszerűség nem csoda,mert így ebben a formában nincs ellenfele:egyedi forma,high-tech tartalom és kb.100kg-ot ráver a konkurenciára(végre egy nem birkózógép power cruiser)