A kínai Qianjian Motors tulajdonában lévő Benelli elkészült az új háromszázas sportmotorjával. A 302R frissítésére a környezetvédelmi előírások szigorítása miatt volt szükség, de jót is tett a modellnek. A változás látványos. Az enyhén fejnehéz sziluettet a belépőszintű idomos motorhoz jobban illő keskenyebb dizájn váltotta, amire az új festések segítségével is rájátszanak.
Ugyan a blokk esetében bevállalták az enyhe gyengülést. Az Euro5-öt teljesítő blokk 3,5 lóerőt veszített a 38 lóerejéből 11.000-es fordulat mellett. Ezt azonban sikerült némi tömegcsökkentéssel kompenzálniuk, a 302R ugyanis 22 kilót fogyott, ami nem rossz üzlet. Persze ez menetkészen még mindig 182 kilogrammot jelent, de ez már felvállalható.
A fényszórót LED-esre cserélték, a kijelzőt pedig színes TFT-re. A hátsó rugóstag és az első 41-es fordított villa előfeszítése egyaránt állítható, a fékbetétet pedig elől mindkét oldalon 4 dugattyú szorítja a tárcsához.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »