A Ducati Monster 1100 EVO az egyesek motorja. Az idei modellévre felfrissített, továbbfejlesztett gép az elődjével összehasonlítva számos ponton csak egyetlen különbséggel rendelkezik. Az aggregátban egy kicsit több kraft van. Az ergonómiában csak egyetlen lényegi eltérés van, az alacsonyabb kormány. A külső jelentősen csak egyetlen ponton, a kipufogóknál tér el. A tradíciót csak egy ponton rúgja fel a gép: az olajfürdős kuplung az újhullámos Ducatik jellemzője. Apróságok, de egy egyébként is nagyon kívánatos motort tettek még inkább vonzóvá a bolognai mérnökök. A Ducati most kiadta az első hivatalos promóciós videót, ami pedig egy nagy szívfájdalmat okoz – már ha az ember kellőképpen sóvárog egy ilyen masina után.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
ABS+DTC+olajos kuplung.
Bitzonságos,felhasználóbarát és GYÖNYÖRŰ.
Van akinek nem kéne?
Mikor tavaly kiadták a frissített modellt, már-már elcsábultam. Fantasztikusan látványos, gyönyörű és szinte tökéletes!
A szinte a méretét illeti, ugyanis -ami ezeken a képeken nem látszik- tipikusan méreten aluli olasz halakra méretezték megint a monstert. Még Winkler is megírta az S4R tesztjénél, hogy mélységesen fájlalja a nagyon eltalált konstrukció ellenére hihetetlenül pici ez a “szörny”.
Legalábbis nekünk tisztességes európai méretű férfiembereknek…