Egy végdob nem váltja meg a világot, ráadásul ez aztán tényleg nem is arra való, hogy felrakd a motorodra. Ez egy ereklye, egy kegytárgy, egy műalkotás, amit maga a nem túl szerencsés szezont maga mögött tudó Marc Marquez is használt a korábbi években. Kár is tagadni, pontosan tudjuk, hogy egy ilyen holmi még egy hithű Rossista szívét is megdobbantja. Mi is akarjuk. Nagyon.
A HRC egyébként nem először csinál pénzt limitált szériás, valódi MotoGP alkatrészek kiárusításából. A végdob biznisz két szezonban használt darabokra terjed ki és a rendkívül limitált darabszámban eladott holminak természetesen meg is kérik az árát.

A 2018-as RC213V-ről származó végdobból 4 darabot, a 2019-esből 3-at adnak el. A Honda versenycsapata 330.000 jenre taksálja a különleges darabokat, ez jelen írás megszületésének pillanatában kerekítve 947 ezer jó magyar forintot jelent. Ha ennek ellenére szeretnél otthon tudni egyet, akkor a HRC saját telefonos alkalmazásán keresztül tudod megvásárolni január 11-től.

Cimkék:
A Suzuki saját MotoGP legendái előtt tiszteleg a legújabb bajnoki címe örömére az új GSX-R1000R Legends Edition fényezésekkel.
Elolvasom »Jó, hát neki is meg kell élnie valamiből. Nem gondoltuk, hogy az énekhangjából, de ez van. Jorge Lorenzo szerepelt az Álarcos énekesben.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »