Az átépítés alapját a Honda Rune adta, ami önmagában elképesztő szerkezet. Sajnos ilyet még nem próbáltunk, de állítólag meghökkentően jól motorozható a több mint 360 kilogrammos, az 1,8 literes, hathengeres boxer blokk köré épített motorcsoda. A Honda mindent beleadott a Valkyre Rune-be, nem sajnált belőle semmit.
Az átépített motor mintha a Hayabusa nagytestvére akarna lenni, az egyedi idomok és plexi az eredeti koncepciótól eltávolodva kimondottan sportmotoros géppé varázsolta a Rune-t. A részletekről keveset tudunk, állítólag belenyúltak az erőforrásba némi plusz teljesítmény reményében. A gyári 100 lóerőt nem lehetett nehéz feljebb varázsolni a rendelkezésre álló 1,8 liter lökettérfogatból. A képeken látszik, hogy a Rune jellegzetes első villáját is lecserélték, valami sportosabb darab kerülhetett be, és úgy tűnik, az első fék sem széria.
Ízlés kérdése, egy körre azért elmennék ezzel vaddisznóval.
Cimkék:
2010. talán legnagyobb technikai „szenzációja” a motoros világban a Honda DCT váltója volt. Az Xtrac most ezt a technológiát avíttá tette.
Elolvasom »Egyik ismerősöm szerint ennyi csomagot még egy autóba sem lehet bepakolni. Egy alaposan felkészült motoros azonban mindenre gondol.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
”Soros hathengeres … boxer”
Ezt hogy kell érteni?
Kétsoros 😀
Soros hathengeres V6-os boxer wankelmotor.
Az van benne :-))
Nem vagyok egy Csopper Pista, de az eredeti jobban tecc.
Persze az sem kellene, max az ára… 
Kedves Dani, ez most komoly?
Nagyon úgy tűnik sikerült eltalálni a szarva közt a tőgyét
“A japán motorátépítések általában érthetetlen az európai szem számára.”
Remélem érti miről beszél, bár már az első mondatban kezdődik a zavar mert ha átépítések, akkor érthetetlenek, vagy átépítés és érthetetlen.
Hello!! egyesszám-többesszám….
soros hathengeres boxer, pedig érhetetlen mindenki számára, de örülök hogy sikerült virtuálisan ,egy eleddig sosem létezett új konstrukciójú erőforrást szerkeszteni.
ez még a múltkori V1es Ducatinál is nagyobb ökörség, mert bár annak az alapja valóban egy V motor, az átalakítástól egy dugattyús feltöltésű egyhengeressé változott.
Ekkora baromságot is már régen hallottam…
Gyerekek, elírtam. Meg tudjátok ezt nekem valahogy bocsátani, vagy zárjunk be?
Hát, nekem sem nagyon kéne egy ekkora dög.
Dani, ne foglalkozz a nyelvtannácikkal, meg a tévedhetetlenekkel. Hétfő reggel előfordul, hogy az ember félrebeszél. Mondjuk én non-stop félrebeszélek. De azért elő ne forduljon még egyszer ilyen!!! …
Béke, gyerekek!
Ha már combosítás, akkor inkább így:
http://www.motorcyclecruiser.com/tech/double_supercharged_honda_valkyrie/index.html
😛
Állítólag egy japcsi filmhez csinálták eredetileg.
A blokkot nem nagyon piszkálták :100le/132nm.
http://www.whouse.jp/
V1-es motor, meg soros hathengeres boxer. Hmm. Ezek bizony nem kis hibák!
Legalább néznél utána mielött fasságot írsz!
A V1 nem elírás..
Szvsz ezért kár volt regisztrálni.
Nem BMW-s cikk és mégis mennyi hozzászólás. Megártott az újévi pezsgő? 🙂
ECO: én meg azért regiztem mert rég nem láttam ilyen parasztot mint te .Hogy lehet ilyet mondani valakinek mert hülyeséget írt.Én csak azt tudom erre mondani hogy téged kéne erről az oldalról kiközösíteni.Hisz én úgy látom hogy rajtad kívűl az oldal teljesen renben van a fórumozok is jó fejek.KIVÉVE TÉGED…..