Egy kicsit erős egy 80+ lovas gépet a “kezdőmotor” jelzővel illetni, így mi nem is tennénk ezt, még akkor sem, ha a brit márka képviselői azokra is szeretnének gondolni a most megjelent kistigrissel, akiknek még meleg a zsebükben az “A” kategóriás jogosítványuk. A 850-es Tiger Sport sokkal inkább egy aszfaltra optimalizált szerpentinezős mókagépnek tűnik.
Noha a Triumph Tiger 850 Sport ugyanazt a 888 köbcentis soros háromhengeres blokkot használja, mint a 900-as, ebben az esetben mintegy 11-gyel kevesebbet, 84 lóerőt kapunk 8.500-as fordulatszámnál. Ehhez pedig 82 Nm társul 6.500-as fordulaton a 900-as által produkált 87-hez képest.
Akárcsak a 900-as, a 850-es is neves beszállítók cuccait kapja. Brembo Stylema fék, Marzocchi fordított villák, állítható (szintén Marzocchi) központi rugóstag. És persze a többi modern holmi. 5″-os TFT kijelző, állítható menetprogramok, mindenhol LED-es fények, csúszókuplung. A motor legnagyobb fegyverténye pedig az ára lehet, ha azt sikerül beszuszakolni a 3.5 millió forintos lélektani határ alá.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »