Most éppen az Ausztrálok miatt főhet a Kawasaki vezetőségének és marketingosztályának a feje. Ugyanis nem sokkal a hivatalos bemutató előtt – aminek november 23. lett volna a dátuma – napvilágot látott néhány kép és hozzá tartozó adat a 2021-es ZX-10R-ről, valamint a homologizációs alapnak szánt ZX-10RR-ről. Ez valószínűleg tényleg nem így volt megírva abban a bizonyos nagykönyvben. Na lássuk mivel állunk szemben!
Hivatalos bemutató híján egyelőre csak néhány rettenetes minőségű fotóra és szórványos adatcafatokra kell támaszkodnunk. De még ezen képek alapján is szembetűnő a fejidom megváltoztatása. A Kawasaki az eddigi formát egy H2 dizájnhoz kötehető darabra cserélte. Első ránézésre úgy tűnik, hogy a kijelzőt TFT-re változik, az oldalsó idomnál több helyet kap a levegő a beáramlásra, ami a hűtést javíthatja és külső gáztartályos villákat raktak előre.
A dokumentumok alapján az immár Euro5 kompatibilis blokk 200 lóerővel gazdálkodik, míg az RR változat 201-gyel. Előbbi 13.200-as fordulatszámon, utóbbi 14.000-nél. Ezzel az alapmodell teljesítménycsúcsa valamivel lejjebb, a homologizációs vasé egy picivel feljebb tolódik. A váz és a fék úgy tűnik, hogy nem változik, ahogy a ZX-10R menetkész tömege sem.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »