A Kawasaki már régen bepozícionálta a Versys 1000 modellt a luxustúraendurók közé. Már az alapváltozat sem egy elvetendő opció, de az SE kivitel tényleg mindent visz. Az új, 2021-es „S” változat a kettő közé érkezik, egyértelműen felfelé ágaskodva.



A Versys 1000 S lényegében minden jóságot megkap, ami az SE kivitelhez járt. Egy nagyon fontos dolgot leszámítva, a félaktív Showa Skyhook futóművet. Az S szérián manuálisan kell belőni a megfelelő állítást egyaránt elől és hátul is.
Ellenben többnyire minden más jár. Olyanok, mint a TFT kijelző, az okostelefonos kapcsolat, a dőlésszög érzékelővel együttműködő kipörgésgátló és ABS, a kanyarfényszórók, a LED-es világítás, a markolatfűtés, valamint a komfortülés.
A blokk nem változott, ugyanaz a 120 lóerős, soros négyhengeres egység, ami eddig is volt, viszont megkapta hozzá a mindkét irányba működő gyorsváltót.

Cimkék:
A Honda a komplett Forza családot frissítette, de annak legérdekesebb tagja egyértelműen a DCT váltós 750-es királyrobogó.
Elolvasom »A Ducati bemutatta a vadonat új, V4-es Multistradába kerülő motorblokkot, amely a Granturismo nevet kapta és nem desmodromikus vezérlésű.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »