A légzsákos kabátok piaca még csak fejlődésének kezdeti szakaszában van. Kétség kívül a Dainese és az Alpinestars termékei képviselik a jelenlegi csúcsot, bár azok egyelőre még nem kaphatóak és borsos áruk miatt egyébként sem valószínű, hogy roppant népszerűségre tesznek szert. A racionalitás talaján maradva egyelőre csak az elsütődrótos kabátok közül válogathatunk, mint például az általunk is kipróbált MotoAir. A nagyobb gyártók közül egyelőre csak a Spidi adott ki hasonló terméket. Most azonban az Aprilia is beszáll ebbe a versenybe.
Az Aprilia Airbag kabát a szegmensben elvárható mutatókkal rendelkezik, a kioldás pillanatától a széndioxid 80-85 ezredmásodpercen belül fújja fel a lufikat, amelyek védik a nyakat, a gerincet és a keresztcsontot. Természetesen ha a kabátot nem éri jelentős sérülés, az újra használható a palackok feltöltése után. A kabát különlegességét az adja, hogy az egyedülálló módon teljesíti a EN1621-2:2003 védelmi normákat (felfújt állapotban).
Az Aprilia Airbag kabát teljes egészében Olaszországban készül és a Piaggio csoport kereskedői hálózatán keresztül vásárolható meg.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »