Noha a Dainese maga is régóta gyárt remek lábbeliket motoros testvéreinknek, most jelentősen bővíthetnek a kínálatukon. Ugyanis egy friss bejelentésük szerint az olasz ruházati megavállalat felvásárolta a szintén olasz TCX prémium márkát, és ezzel minden tapasztalatukat, tudásukat is.
A Dainese vezérigazgatója, Cristiano Silei közleményében kifejezte, hogy meleg szívvel fogadja a TCX csapatát. Azaz a brand várhatóan nem beolvasztásra kerül, hanem ugyanúgy leányvállalatként működik majd, mint a szintén az ő soraikat erősítő AGV.

A Dainese ezzel a márkanéven túl olyan tapasztalatokat is magáénak tudhat, amelyeket a TCX például az off-road lábbelik gyártásában halmozott fel. De olyan technológiák is a kezükbe kerülnek, mint a TCX talán legnagyobb húzóneve a T.C.S. azaz Torsion Control System, azaz például az ST-Fighter csizmában is dolgozó védelmi mechanizmus, ami gátolja a boka természetellenes csavarodását.

Cimkék:
A BMW G310GS néhány kisebb, de fontos fejlesztéssel állt elő annak örömére, hogy úgyis az Euro5-höz kellett igazítani a blokkot.
Elolvasom »Az EuroMotor kínálatából most november 30-ig 10% kedvezménnyel vásárolhatod meg a Kumpan elektromos robogókat.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »