Az általunk is kipróbált MP3 megjelenése óta modellcsaláddá bővült, az eredeti 250-es helyett 125-ös, 300-as, 400-as, szélesebb nyomtávú illetve hibrid változatok vásárolhatók meg Európa különböző országaiban. A technika „magja”, a futómű minden esetben változatlan maradt, a forma is csak minimálisan módosult az egyes modelleken. A konkurencia azonban erősödik, néhány éve az Italjet, idén pedig a „rokonságban” álló Quadro neve merült fel hasonló kialakítású robogók kapcsán.
A hírek szerint a közelgő EICMA-n egy új MP3 változat kerül bemutatásra, bár a részletek egyelőre homályosak. Nem tudni, hogy egy teljesen új változat, vagy a jelenlegi modellek utóda látható a képen. A vázlat tanúsága szerint a masina első szekciója megváltozik, a kormányra kerül a lámpa és az irányjelzők, új lesz az ülés. A további részletekre valószínűleg csak a kiállításon derül fény. Ugyan már a nyár elején egy 50-es, mini MP3 piacra dobását vizionálta a szaksajtó, a „karosszéria” ilyetén megnyirbálása mellett is jelentős, egy 50 köbcentis blokkal nehezen mozgatható tömeg marad a gépen, hiszen annak nagy részét az egyedi felfüggesztés adja.
Az ilyen pletykákat óvatosan kell kezelnünk, sokszor csak egy-egy ország, vagy néhány újságíró vágyát, elképzelését tükrözik – bár ilyen profi rajz esetében a pletyka talán nem alaptalan…
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Változtattak a féken is?
Arra én is erősen kíváncsi leszek (már ha valóban megjelenik ez a facelift)!
Érdekes lenne 50-es változatban. Lélekvesztő rokkantkocsi.
Fő piaca, itt Magyarországon szerintem Budapest, ide pedig egy 50-es bringa sokszor kevés már, még hagyományos, viszonylag alacsony tömegű kialakítással is, hát még így.
Szívem szerint nem sorolnám a motorok közé, még annyira sem mint a kétkerekű robogókat, de észérvek alapján jó választás. Már, ha az ember megteheti, hogy ennyi pénzt kiad egy ilyen járgányra.