Az általunk is tesztelt BMW F800GS egy remek motor, de van, aki szerint kicsit nehéz. Erre gondolhattak a német Wunderlich-nél, amikor elkészítették ezt a radikális átalakítást. Akárcsak az S1000RR esetében, ezen a motoron is saját gyártású alkatrészeket használtak fel. A teljes hátsó szekciót lecserélték, a kisebb tankot a blokkhoz közelebb, mélyebben helyezték el, javítva a motor tömegközéppontját. A gyári idomzatot kevlár erősítésű, könnyebb műanyag elemekre cserélték, a motor gyártóját idéző lámpatestet Hella spotlámpákra, a fejidomnak tekinthető szekciót pedig egy egyszerű műanyag szélterelő elemre cserélték. A masina talán egyetlen gyenge pontja, hogy a széles hűtő nem kap megfelelő védelmet, bár ez a probléma a gyári állapotú gépeken is megfigyelhető, az csak bukócső utólagos felszerelésével oldható meg. Összességében az F800GS ha nem is vált egy ultrakönnyű krosszmotorrá, de a majd’ 30 kilogrammos súlyveszteség hatására bizonyára sokkal alkalmasabb a terepes használatra.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
A motor egy zátonyra futott hajóra emlékeztet, szerintem egyszerűen nem szép, de lehet, hogy tényleg könnyű lett…
Az AC Schnitzer átépítései jobban bejönnek.A Wunderlich nem az én világom,hogy finom legyek.