Vannak mindenféle statisztikák a motoros balesetekről. Készít ilyet a KSH és a rendőrség is… Most egy nagyon érdekes szemüvegen át és teljesen a valóságot tükröző csonttörési visszacsatolást kaphatunk a motoros biztosítások hazai szakértőjétől, a PROTEKTOR biztosítások megálmodójától, Csapó Zolitól. Adjuk is át neki a szót, mert érdekes lesz, amit mond!
Most készült el az ötéves statisztikám a balesetet szenvedett ügyfeleim sérüléseiről. Mielőtt belekezdek a lényeg kitárgyalásába, azonnal egy meglepő adattal nyitok. A minket ért sérülések 43 SZÁZALÉKA NEM MOTORON TÖRTÉNT! A jó hír a motorosoknak, hogy a PROTEKTOR szinte minden körülmények között védi őket a világ minden országában… Vagyis hiába holtszezonban a garázsban vagy éppen nyáron a stégen sérülsz meg, a biztosító fizet!
No de nézzük a matekot. A sérülések 95 százalékában történik csonttörés. Van, aki megússza egy – általában végtag – töréssel, de FEL KELL HÍVNOM A FIGYELMET néhány roppant fontos és érdekes tényre. Minden harmadik csonttörés a bordákat és/vagy a kulcscsontot érinti. (!!!) A mázli, hogy ezek – persze ha nem kell műteni őket – relatíve gyorsan gyógyuló, egy hónapos sztorik. Ha műtenek, akkor inkább 2-3 hónap, mire kikeveredik belőle az ember. Jönnek a súlyosabb sérülések. 35 százalék a boka-, térdízület- és a könyök sérülése – ezek már szinte mindig műtéttel is járnak. Ez alsó hangon kettőtől-hat hónapig terjedő otthoni elmélkedésre, jobb esetben csendes házibácsis nézelődésre ítél.
A rekorderem, aki sajnos kimaxolta eddig a törések számát egy balesetben, 5 törést hozott össze. Alacsony tempónál “szájra esett” volna, de letette a jobb lábát – itt a bokája egyből offolta magát. Természetesen csizma az minek… Majd ettől átlendült a motor a túloldalára úgy, hogy a magas túrakormány eltörte pár bordáját. Végül becsapódás közben letette mindkét kezét és a két csuklója szintén reccsent (130 kilós motoros társunkról beszélünk). Mindez fél évre vette ki őt a megszokott verkliből. Minden évben van három gerinc sérült motorosom és nagyságrendileg két maradandó sérülést szenvedő. Öt év alatt három haláleset történt.
Szerencsés emberek vagyunk! Fejlődik minden, fejlesztünk mindent, így én is arra törekszem, hogy az új termékeim életszerű és gyakorlatias védelmet tudjanak nyújtani nektek. Az ÚJ PROTEKTOR már olyan térítéseket is nyújt, ami ezeddig elképzelhetetlen volt.
Végül a bónusz: 50 százalékkal magasabb térítéseket fizet ki az ÚJ PROTEKTOR az elődjéhez képest az eddigi szolgáltatásaiban – annak ellenére, hogy a díja csak havi 575.- forinttal lett magasabb. (Lásd fentebb a táblázatban.) A fentiekre tekintettel arra kérlek, tisztelt motoros társam, hogy tedd meg fizikai és anyagi védelmed érdekében a valóban csak havi párezres költségű védelmed felépítését az ÚJ PROTEKTORRAL. Többet nyújt, mint várnád… Amennyiben bármilyen kérdésed van, állok rendelkezésedre elérhetőségeim bármelyikén!
Támogatott tartalom.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »