Az első kép a végleges BMW K1600-ról

Hype
2010. szeptember 27., hétfő - TeeJay

A BMW kétkerekű csúcscirkálója hamarosan bemutatkozik. Az „első” kép a teljes motorról szárnyra kapott az interneten.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Több mint motoros tréning

Több mint motoros tréning

Cimkék:


Hozzászólások (11 hozzászólás)

Helmets on -

„A kimondva-kimondatlanul amerikai piacra tervezett mega-túramotorról még….”

 

Ja akkor már értem…

 

Mert ugye alapból hova kell már tovább vibrációmentesíteni, meg minek a 6 henger?

Azért sajnálom hogy ilyenekkel vacakolnak, ahelyett hogy végre pl hidrotőkét tennének minden motorba….

Kicsit idejét múltnak érzem hogy még ez megmaradt.

De hát azt gyártanak amire igény van…

 

Amúgy nem túl nagy vizuális élmény ez a motor!


markaszerviz -

Jönne amúgy valaki? Csakhatnánk egy jó kis motorozást Köln-be…


toncsi64 -

Biztosan jó lesz annak aki ilyet szeretne, bár számomra ebben a kategóriában a GoldWing az etalon. Mondjuk ez most könnyedén változhat, mert azért gyanítom, hogy technikailag a BMW most nagyot dobott a kategória mércéjén. Kérdés persze mindez mibe kerül ?!

A szélvédő alatti légbeömlő (?) csak nekem tűnik csálénak ?


eko -

A GW már majdnem 10 éves konstrukció, Nem lesz nehéz nála jobbat piacra dobni.

Bár nekem túl steril volt az is és az LT is.


TeeJay -

Érdekes, hogy pont a GW korát emlegeted: pár hete olvastam, hogy a gyártás japán újraindítása új modellt is jelent(het). Sajna nem ütötte meg az infotartalom azt a szintet, hogy írjak is róla.


eko -

Mit említettem volna?

Nincs még egy motor ebben a kategóriában, amely ekkora részesedéssel bírna. Bár csinál pl. a Kawa is ilyen cirkálót, de ahogy most nekem sem, úgy másoknak sem ez jut eszébe, ha szóba kerül ez a szegmens..

 

Hová tünt az ürlény?  🙂


vilmo -

Inkább valami zaftos krúzert vagy retro naked-et csinálnának, mióta nincs R1200C csak a teknósodás megy pedig vannak ott hagyományok rogyásig.


TeeJay -

eko,

A konstrukció korán volt a hangsúly, nem a konstrukción. 10 év nagy idő, de a VFR-t 7 (8?) alatt egyszer frissítették. Az is egy egyedi, mindenhonnan kilógó motor volt.


eko -

Végül is én aztán igazán nem igénylem, hogy minden évben újnak mondott modellt zúdítsanak a kedves vásárlókra.

De azt azért lássuk be, hogy 10 év már van olyan nagy idö, ami alatt lehet jobb (több szolgáltatást nyújtó) motort kreálni.


Manó -

 Fú, mai cikk és már kilenc hsz. Végülis BMW…


markaszerviz -

De még mindig nem akar senki Intermot-ra jönni?

Nincs messze, csak gyorsan kell menni 🙂


Előző bejegyzés

Hatalmas akció Dunakeszin

2010. szeptember 26., vasárnap
Mille Motor

Következő bejegyzés

Írj képaláírást ehhez a képhez

2010. szeptember 27., hétfő
Írj képalát!

Ezeket olvastad már?

RiderBázis – új helyen, még több motoros élménnyel!

2025. november 17., hétfő

A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.

Elolvasom »
Premier Sisakok

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

2025. november 03., hétfő

Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret

Elolvasom »
Kínai túraenduró

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt