A Ducati korábbi lépése, a gyár visszavonulása az aktív WSBK szerepléstől véget vet egy gyümölcsöző kapcsolatnak, legalábbis ennek a formájának. A bolognai csapat főszponzora a Xerox volt, amely alapvetően fénymásoló gépeiről ismert, bár a cég jelenlegi portfóliója messze szélesebb, a dokumentum-kezelés számos területén nyújtanak szolgáltatásokat, a fénymásolók mára csak az üzlet kisebb részét képezik. Többek között ők segítették a Ducati publikációinak kiadását is, erre épít az alábbi reklám, mely gyakorlatilag nem más, mint a hamarosan véget érő kapcsolat szponzori, reklámcélú kihasználása.
Az angolul nem tudók kedvéért: a viccesnek szánt spot forgatókönyve egyszerű: az éppen szélcsatorna-kísérletben részt vevő motorosnak le kellene fordítania másnapra a technikai leírásokat portugál nyelvre – a magától értetődő helyzetkomédia után a narrátor elmondja, hogy a Xerox segíti a Ducatit kiadványainak kezelésében, így ők saját tevékenységükkel foglalkozhatnak.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »