A 2019-es Concorso d’Eleganza Villa d’Este rendezvényen bemutattak egy iszonyúan dögös Ducati Hypermotardot. A fényezése kreatív, agresszív, a megszokottól valamelyest eltérő volt. A kéttónusú felni, a grafiti stílusú felirat sokak tekintetét megragadtak. Az érdeklődés pedig akkorának bizonyult, hogy a gyártó reagált. Így született a Hypermotard 950 RVE.
Tehát az egyszeri alkalomra készült fényezést átültették szériagyártásba. Méghozzá egy különleges, hártyavékony eljárás segítségével, amire a Ducati szerint külön embereket kellett kiképezni.





Azonban, hogy ne csupán a küllem adja az eltérést az alapmodellhez képest, ezért az olaszok felszerelték az egyébként extralistás két irányba működő gyorsváltóval. Az SP változat Marchesini felnijeivel, valamint Öhlins rugóival viszont nem. Az RVE árára ehhez igazodva számíthatunk.

Cimkék:
Adhatnánk azt a címet is, hogy a rendőrmotor sem jöhet ki az utcára. Sőt, Tirol területén sok gyári új motor sem haladhat. Na de mi a valóság?
Elolvasom »Mit tehet az egyszeri LEGO rajongó, ha az asztali méretű Ducati Panigale V4R modell már megvan? Újraépíti egy valódi idomait.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »