Prémium minőségű felső-közepes méretű robogó, amelynek legfőbb célja a valós használati érték. Valahogy így fogalmazta meg Mackó testvér a 2018-as teszt során, hogy mit is akartak létrehozni Hondáék, amikor ráujjítottak a Forza 300 robogóra. Akkor új váz, súlycsökkentés, megrövidült tengelytáv, nagyobb felnik és megváltozott futómű adták a próba apropóját. 2019-ről 2020-ra virradóan azonban érdemi változás nem történt a modell körül. Ha erről szeretnél többet megtudni, akkor ide kattintva olvasd el a tesztünket!
Parlagon mégsem hagyhatták Hondáék, így bemutattak egy limitált szériás változatot. Ugyan a Limited Edition az alapmodellhez képest nem sok újítást tartalmaz, de legalább nem is kérnek érte sokkal több pénzt. Annyira nem, hogy a Honda honlapján lényegében azzal szembesülünk, hogy páncélnehéz 30.000.- forint a differencia. Igen, harmincezer, nem háromszázezer.
És mit kapsz ezért a 2 milliós vételár mellett elhanyagolható különbözetért? Először is egy új fényezést. “Air Force Gray” – szól a hangzatos elnevezése a szürkének. Aztán ott vannak a piros cérnával varrt ülések, felnicsík és Forza 300 logó. Nagyon fancy, de a funkcionalitást preferálóknak inkább a SMART indítókulccsal nyitható és zárható topcase fog tetszeni, ami tényleg okos újítás.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »