Ha teljesen korrektek akarunk lenni, azt kell mondjuk, a kerek huszadik évfordulót majd csak jövőre ünnepli a típus. Ha még ettől is korrektebbek akarunk lenni, meg kell említsük, hogy ugyan 1991-től volt elérhető az első Nevada, de annak gyártása leállt 2001-ben, az új modell pedig csak 2004-től lett megvásárolható.
Az egykori 346 köbcentis kis V2-es névlegesen 441 fő alkatrészből épült fel, a típus életében bekövetkezett két éves kihagyás után kiadott masinán pedig ebből 338-at újraterveztek. A 2004-es gép a 2002-ben bemutatott Breva injektoros blokkjára és az eredeti Nevada koncepciójára épült. A 744 köbcentis, befecskendezős blokkkal szerelt Nevada az idei modellévtől a speciális, „Fekete Sas” változatban is elérhető, a 20. évfordulóra pedig egy évfordulós sorozat is készült.
A változtatások listája azonban többnyire az esztétikai elemekre terjed ki. A sportosabb V7 Classic-ról származik a hátsó sárhányó, amely kéttónusú fényezést kapott, a hátsó lámpatest, valamint a kormány. A tank formája kicsit megváltozott a légbeömlők elhagyásával, annak első-alsó kialakítása a Californiát idézi, fényezése pedig két alapszínből és egy narancssárga csíkból áll, amely folytatódik az új formájú ülés díszvarrásán. Szintén megváltozott a légszűrő takaróeleme. Az utas számára két oldalsó, krómozott kapaszkodót szereltek a motorra, és ezzel véget is ért az említésre érdemes átalakítások sora. Talán csak egy maradt ki: az olasz piacon már kapható a gép, ára 7.960 euró, ez pedig csupán 100 egységgel magasabb az alapváltozaténál.
Cimkék:
Különösebb magyarázat nem kell a videókhoz, egy korabeli Triumph promóciós filmet láthatunk, amely a brit motorkerékpár-gyártás legsikeresebb időszakában készült.
Elolvasom »Amíg lesznek motorok és autók, mindig össze fogják őket hasonlítani, még ha ennek oly kevés is az értelme.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »
Ajj, de cééép!!!
Szívesen beállítanék pár ilyen moccot (nem csak Guzzi-t, term.) egy jó nagy garázsba. És a hét minden napján másikkal mennék… Ááá. De hideg a bili tartalma…
Nekem tetszik,szívesen elpöfögnék egy ilyennel.