Ugye te is ismered azt a marketing alapfogást, hogy ha nem tudsz a termékről sokat mondani, akkor ragadd meg az életérzést? Én nem hibáztatom emiatt a gyártókat, csak magunkat, embereket, vásárlókat. Ha valami nem üt, nem hiteti el, hogy micsoda gyökeres újdonságról van szó, akkor hajlamosak vagyunk könnyed léptekkel eloldalazni mellette. Elfelejtjük, mintha csak megint kiflit reggeliztünk volna. A jövő évi Kawasaki Z650 is áldozatául esett ennek a csodakövetelő zajnak, hiszen nem jár hozzá alapfelszereltségként atombomba. Pedig van a megújuló zöld nakedben mérnöki munka.

Csak éppen nem olyan izgalmas hír, nem olyan szívdobbantóan átütő dolog leírni, elolvasni, megrágni, hogy az új modell már teljesíti az Euro5 környezetvédelmi követelményeit. Pedig a sorok között érdekes kiolvasni, hogy a Kawasaki ennek értelmében hosszútávon számít a Z650-re és az abban szolgáló erőforrásra.
Mégsem tudlak lenyűgözni azzal, hogy a Kawasaki mérnökei hosszú, éjszakákba nyúló munkaórákat áldoztak azért, hogy a Z650 az áttervezett airbox és egy új kipufogó segítségével már megfeleljen a teljesítendő normáknak. Nem, nekünk csoda kell. Söpörjük hát félre, hogy egy jól bevált műszaki érték megőrzése mellett egy alkotófolyamat ment végbe! Csakhogy ez még mindig nem hangzik elég szexinek. Sebaj, csináljunk egy érzékstimuláló hangulatvideót, majd az átmegy! Íme:
És akkor bátran elfelejthetjük, hogy a Z650 egy szerpentinekre termett endorfinvadász. Inkább zúzzuk le vele a várost, küldjük meg neki a kivilágított, szexi belvárosban és ne is törődjünk a dühítően gyakori eléfordulásos balesetekkel. Picsába a defenzív vezetéssel! Ó, és persze legyen bulika is, az fontos! Pedig beszélhetnénk az új TFT kijelzőről, a középtartomány felé hangolt forgatónyomatékról, a LED-es kijelzőről, a csúszókuplungról vagy az ECO kijelzőről is. Ja, az nem érdekes. Akkor legyen mégis ENERGIZE és party time!

Cimkék:
Sorozatunk második részében elkezdjük megismerni, hogy egyáltalán hogyan és milyen alaptermékekből készül el egy mai modern motorolaj.
Elolvasom »Jó hír a lazítani vágyóknak, hogy a korábban tervezettekkel ellentétben 2020-ban sem marad el az alsóörsi Open Road Fest.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »