Akad egy újabb jel, ami talán azt jelzi előre, hogy a BMW egyelőre mítikus pozíciót elfoglaló, R18 névre hallgató krúzere hamarosan elkészül. A modell prototípusát tavasszal mutták be a Concorso d’Eleganza Villa d’Este rendezvényen, és finoman szólva is marha nagy sikert arattak vele a bajorok. A helyzetet csupán súlyosbítja, hogy a motor egy gyönyörű, 1.800 köbcentis blokkal érkezik.
Na persze a BMW háza táján nem is bízták a véletlenre a stíluskérdést. Az R18-at a valaha volt egyik legszebb motornak tartott R5 emlékére rakták össze, ezzel olyan stílus-jobbegyenest bevíve a többi gyártónak, hogy a Ducati, a Triumph és a Harley dizájnerei azóta is egymás kezét fogva, tanácstalanul pislognak egymásra, hogy kitalálják, most mi is van.
Csakhogy eddig csupán bízhattak a szerencsés leendő tulajdonosok abban, hogy a BMW R18 nem marad tanulmány státuszban. Úgy tűnik, hogy nem marad, ugyanis a BMW Motorrad franciaországi bázisán megnyitották az előrendelés lehetőségét. Na ez már valami! Nagyon kíváncsiak vagyunk, hogy a végső változat mennyit tart meg a prototípus erényeiből.
A lelkes érdeklődők jelen pillanatban mintegy 1000 Euró befizetésével jelezhetik, hogy a vásárlási szándékukat komolyan gondolják. Az összeg természetesen levonódik a vételárból. Amennyiben pedig a BMW R18 mégsem valósulna meg, vagy a motor végső ára jóval túlhaladja az előre becsült összeget, akkor a befizetett pénz visszakérhető.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »