A Honda Deauville nem más, mint a visszafogott, józan ésszel megmagyarázható motor szinonímája. Nálunk Európában nagyot ment a modell és a beszántása óta hiányzik is a kínálatból egy késznek tekinthető túramotor, amely semmilyen téren nem esik túlzásba. Szárnyasék talán meghallották az igényt, és újra rávezetnék a vásárlókat arra a vonalra, amit a modell képvisel.
Az információ a francia Moto Station munkatársaitól származik, akik egy nagyon megbízható, tutibiztos forrásra hivatkoznak. Egészen pontosan egy új NT modellről van szó, amely ugyanazt a 998 köbcentis, sorkettes erőforrást kapná meg, amelyet az Africa Twin is használ. Ami miatt konkrétan a Deauville az, amire gondolunk, hogy az új modellt a Gold Wing kisebb, ésszerűbb alternatívájaként mutatnák be. Tehát valójában egy NT1000V-ről beszélhetnénk.
Ez már csak azért sem lenne ésszerűtlen, mert a korábbi Deauville modelleknek két nagy rákfenéje volt. Az egyik a nagy saját tömege miatti korlátozott terhelhetősége volt. Ez főleg kétszemélyes felhasználásnál okozhatott fejtörést a szénhidrát alapú táplálkozás rendíthetetlen híveinek körében. A másik pedig az ehhez a tömeghez társuló, nem túl vérpezsdítő ereje, ami a fejlesztett, NT700V-ben is csupán 65 lóerő volt. A modern Africa Twin blokkjával ezt a méregfogat ki lehetne húzni. És akkor már nem is igazán lenne miért fanyalogni.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »